Een parel van een training die niemand volgde - Mijn E-course.nl

Inloggen | Registreer

Voor het eenvoudig bouwen van online trainingen

Een parel van een training die niemand volgde

Er was eens een parel van een training die niemand volgde.
Bloed, zweet en tranen waren erin gestoken. En toch… niemand die hem kocht.

De marketinghobbel

Als je denkt dat het maken jouw online training de hobbel is die je moet nemen, dan kan je nog wel eens bedrogen uitkomen.
Meestal is reclame maken, aan de man brengen, verkopen, klanten aantrekken het allergrootste probleem.

Eng, bibbers, bah

Het is niet leuk om iets wat je zelf gemaakt hebt te verkopen. Pochen over hoe goed jouw training wel niet is.
En toch is het nodig om brood op de plank te brengen met jouw parel van een online training. Zelden loopt het vanzelf storm.

Plan de campagne

Dus wat moet je nu gaan doen om die online training te verkopen?
Massimo Gagliotti vertelt je er meer over in mijn interview met hem:

Download de roadmap van Massimo Gagliotti